(Android/iOS) Mouse Simulator : rat rodent animal life fusk generator uthållighet
Feb 20, 2022 10:48:27 GMT
Post by poitrawringvidis on Feb 20, 2022 10:48:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mouse Simulator : rat rodent animal life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mouse Simulator : rat rodent animal life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Mouse Simulator : rat rodent animal life 2022 version ▞▞▞
Så roligt och beroendeframkallande att du springer runt som en mus behöver vatten och mat, slutföra uppgifter det jag gillar är att när du dör tappar du det du håller på, men du tappar inte framsteg, springer iväg från farliga djur katter ormar och spindlar eller slåss med dem. Det enda råd jag skulle ge är att göra det lättare att bygga och få saker. Men förutom det så är det jättebra
Bästa spelet jag någonsin spelat. Inga annonser om du inte väljer att titta på dem i utbyte mot mat. Fantastisk grafik och kontroller. Lätt att spela. Perfekt.
Det är trevligt och det bästa musspelet NÅGONSIN men jag önskar att de skulle lägga till vinter eller göra mer saker när ditt proffs eftersom jag blev ett proffs, men annars är det bra och väldigt roligt fortsätt med det fantastiska arbetet och uppdateringarna btw tryck på rädda folk!!!
FULLTEXT01.pdf - DIVA
Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulasyon wabe
Lite svårt att hitta andra möss
RP Ecke, F (reprint author), Swedish Univ Agr Sci, Dept Wildlife Fish & Environm ... IN NONLINEAR SCIENCE AND NUMERICAL SIMULATION LA English DT Article;
Jag älskar verkligen den här appen, det går lite om ditt internet är långsamt men annars är det ganska coolt. Jag har också en ganska bra utformning så för att MIG ska säga att det fungerar måste det fungera jättebra om du har en ok utformning.
Jag älskade spelet mycket men jag förlorade slumpmässigt all min data efter att jag nått nivå 20
Bara man kunde spel Online!!!!
Var på nivå 40 och sedan började det mig tillbaka till lv1 vilket suger
Det är ok men jag gillar inte hur du somnar och får vänta länge, snälla fixa det
Bra
de 2 saknade stjärnorna är när du köper spökmusen så kan du inte attackera tillbaka men du tar inte skada och jag HATAR när du får en kompis att hon inte plockar upp saker med dig😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 😩😩😩😩😩😩😔😕😔😕😔😕
Det är inte så illa men jag gillar hur du spelet får dig att göra vad en riktig mus borde göra
Gugan
Spelet är fantastiskt! Det enda är att du måste trycka på den lilla knappen för att komma in i ditt hus.
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET😍!Du lever som en mus (här är en lista över saker du gör) du samlar på mat, du slåss, du utforskar och du får ett barn och en man/hustru! Spelen är bra, ärligt talat, jag önskar Jag gjorde det och jag rekommenderar det här spelet för folk som gillar en liten utmaning
No me gustó que solo puedes ser el ratón macho y no la hembra
Mouse Simulator : rat rodent animal life Симулационни qit
det var ok men jag tycker verkligen att skaparna borde få bon att hålla längre och det är lättare att samla resurser runt boet.👌
Jag har aldrig spelat ett spel med så fantastisk grafik! Jag älskar det här spelet så mycket! <3 <3 <3 Men några uppdateringar kanske kan hända, som att göra kartan större? Eller några grottor och tunnlar! Tack så mycket!
BELYSNINGSVETENSKAPLIG INTRODUKTION - Monica Säter
Crafty Lands – Crie, Construa e Explore Mundos Simulação cvis
statistik går ner till snabbt
Fantastiskt bra grafik bra idé med spelet pausade så att du kan ge spelaren en paus från skärmen och jag spelade i några minuter och jag är redan beroende.
Guhfgjjj braa antar jag
Mouse Simulator : rat rodent animal life உருவகப்படுத்துதல் btns
jag gillar spelet, den enda anledningen till att jag gav det 4 stjärnor eftersom jaktspindlaruppdraget är trasigt kan du snälla fixa det?
Jag älskar spelet! Anledningen till den försvunna stjärnan är att maken och barnet inte kan bära några resurser. snälla gör en uppdatering så att de kan bära resurser tack! allt för den andra saknade stjärnan beror på att när du väl växer upp ditt barn kommer du inte att se det igen 😭 snälla låt oss också få mer än ett barn åt gången jag sparade mycket mat och förnödenheter så att jag kunde få tre på en gång men det tillät mig bara att ha en på en gång 😠
Fick spela ett par minuter...det sa åt mig att bygga ett bo, så jag byggde ett bo. Det berättade inte för mig att det skulle få mig att sova i 8 minuter för en "annonsbanner" som - förvirrande nog - inte innehöll några annonser. Visst kunde jag ha betalat $1 för en annonsfri upplevelse, men varför skulle jag behöva betala något för att avgöra om jag gillar ett spel eller inte? Och ja, det var "bara" 8 minuter, men om de gjorde det en gång så kommer de förmodligen att göra det igen, och jag bryr mig inte om att slösa bort den typen av tid. Avinstallerad.
jag försöker gå in i Peoles hus och såg en katt och katten jagar mig kan fixa bra och ingen katt?
Roligt!
Bara ETT litet problem. Varje gång jag går och tar en drink vid dammen blir jag attackerad av något. Och när jag ser en katt inne i huset skrämmer det mig varje gång. Men bra spel och bra jobbat! 👍
man vill ge en halv stjärna
Det är inte trevligt
Jag kan inte ladda ner det spelet jag försökte 12 till es
Kan du hacka på det här spelet? När jag kom tillbaka för att spela det var allt lågt, jag hade inte allt jag hade dåligt! Jag var åtminstone väldigt bra tills saken teleporterar allt jag hade. All min mat och snacks och hej + pinnar men det tog inte alla grejer jag byggde bort bara maten och verktygen jag hade. Det var kul och jag låste upp mitt första skin på det här bästa spelet.
Det är gott men djur springer för att äta upp mig och det är så jobbigt när man måste jobba och tråkigt och för att jag inte kan bestämma mig om jag vill bli en tjej men om jag får barn och en man så är det bra
Jätte bh
Det är bra men lite svårt
Bra spel men när du väl kommer in i din håla är det så svårt att hitta ut och dött många gånger. Var tvungen att radera spelet och ladda ner igen innan jag äntligen fick kläm på det.
uploadFile.txt